Bivia

Alla inlägg under januari 2010

Av Olivia Jansson - 31 januari 2010 20:58

 

 

Vaknade kl 9 sen åkte vi till Ikea där var det skoj haha jag körde Tant Berit i en vagn haha kul. Sen hem då typ bilbana haha sen centrum lite godis:) Haha sen gick vi till Aktiv på vägen dit så ramla jag sen brottade vi ner varandra i snön:p haha kul sen flumma vi på Aktiv sen kom vi hem vi åt och datan. Sen kom pappa och hämtade mig. Vi åkte hem. Jag duscha nu tv och datan. Sen blire väl sova om några timmar.

 

Puss och hej Tant Agda^^

Av Olivia Jansson - 30 januari 2010 22:23

Jidde och jag fick mat från grillen. Sen typ gick vi till Netto. Haha skoj skoj vare mina skor:)<3 Haha men ja sen hem ´vi typ kollade på tv. Sen skjutsade vi hem Jidde:)<3 Sen skjutsade dom mig till Nea vi firade farmor Grattiz te henne:) hihi. Sen typ till B-hallen. Sen typ tv och lite annat mm sen kanske det blir film:) och sen sova nån gång:)

 

Puss och hej Olivia^^

 

  

Av Olivia Jansson - 30 januari 2010 13:17

  

 

  

Av Olivia Jansson - 30 januari 2010 13:14

Vi kollade på Freaky Friday och sen typ The Perfect man :) Sen vid typ 2 kollade vi på Bert hihi:p Men ja sen så gick vi in på rummet Jidde satt vid datan. Sen halv tre nån gång så tiiep somna vi


Puss och hej

Av Olivia Jansson - 29 januari 2010 19:47

Nu sitter jag vid Amis data i hennes rum på Laduvägen. Vi har tråigt så om nån har tråkigt vill vi va:) men vi typ kolla lite på Beck sen åt vi snitzel(stavning) med pomme från grillen gott gott. Men sen typ datan nu ska vi kolla på film.


Ha det bra

Av Olivia Jansson - 29 januari 2010 14:26

Ja jag vaknade i morse och hade jätte ont i huvudet och magen. Jag tyckte det var bäst om jag stanna hemma och vila så jag är pigg i kväll och hela helgen. För Jidde kommer ju sen:) och vi ska ha skit kul vi ska tiiep va själva i det stora stora huset och beck lana han har ju alla beck.p längtar:)

 

Puss på er

 

  

Av Olivia Jansson - 28 januari 2010 18:11

Tjaba alla jag har shotaheitikul:):p Nea och jag har kört fikapoker:) kul kul och lite annat men skolan i dag var trk! Men skönt att sluta typ 11 Fanny jag och Bua gick ner till centrum vi kollade lite på lite sen åt vi på Peking gott gott sen hem till mig och kolla beck sen kom pappa och hämta mig:) Vi hämtade Nea vi viggestorp sen åkte vi till henne vi kollad på The proposal:) kul sen fikapoker och jag vann sen styla vi varandra kul. Men vi ska väl typ äta nu eller nåt:)

 

Puss och hej Olivia^^

 

  

Av Olivia Jansson - 27 januari 2010 21:46

Ja skolan vi kollade på en film om Anne Frank. Sen typ datasalen och där var jag inne på bdb och kollade på Andra Avenyn:):p Men ja sen typ så gick vi till Bergska och typ kollade på när dom pratade. Men sen halv 1 var det slut:) Då typ så var jag med Nea vi kollade lite på New Moon och lite på en galen dag i New York. Men jag skull eträna så Nea åkte hem jag tränade step kul kul vare:p Men sen hem och duscha och sen äta mat sen plugga massor. Sen typ nu Andra Avenyn precis. Men måsta plugga nu.

 

Puss och hej Olivia^^

Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards