Bivia

Alla inlägg under april 2010

Av Olivia Jansson - 30 april 2010 23:40

Men hallå snygga eller men ja nu ligger vi här och ska nog kolla på film snart tror jag faktiskt ses i morn skåda dom fina bilderna


   Hot right



  Haha när vi var brudtärnor när vi var små





moi softar



  Fin va tänkte ha den som header




Chao på er

Av Olivia Jansson - 30 april 2010 21:53

Ja vad ska jag säga ingen riktigt toppen valborg ska jaag väl inte säga men drg till Nea typ 2 eller nåt vi tog bilder och photoshopa och så sen åt vi gott  sen kom vi på TT VI MÅSTE HANDLA TILL tjejmiddGEN I MORN Har jag glömt att nämna det? men vi tyckte det var tråkigt så vi drog till mig tog min ´cykel  och så sa pappa att han läste min b´logg damp men ja vi Va på centrum men halv nio drog vi hem tror jag och vA i falla vid majbrasan gen nu data all night.

 

  

 

 

 

   

 

 

  

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

Kvällsmat hos Nea  

Av Olivia Jansson - 30 april 2010 12:12

Ja ingen skola men iaf hemma och så. Men ja Nea ikv då jag kanske busar lite men iaf nu inget spec mamma kommer snart med glass och tidning skönt hhaha jag har bakat muffins hahah soft men iaf

 

  Fian muffins va

 

 

  

Mysig och fin frukost citronvatten, actimel och kräm och så klart Frida:)





Ha det gött ses i kväll tror jag




Av Olivia Jansson - 29 april 2010 21:34

Ja bara vila vila sen äta glass gud vad mums men tror det blir att vara hemma i morn så att jag kan vila innan helgen men inte helt frisk så ta igen sig lite hahah men ja nu spelar man sims haha men ja have it great fortsätt läsa min blogg älskar er bloggläsare

Av Olivia Jansson - 29 april 2010 13:32

Det är så irriterande för när jag ser ful ut och så är mitt självförtroende och min självkänsla nere på noll irriterande. Och det känns som hoppet är förbi jag vill bara försvinna inget att leva för och ja allt.

 

 Men om jag har fina kläder så jag ser smal ut och snyggt sminkad har jag kanska bra själförtroend eoch självkänsla men känns ändå jobbigt asså vad ska jag göra då

 Asså jag stör mig på sm åskitungar asså gud dom är så dryga usch

 Jag vill shoppa men jag måste ju herregud spara till Öland, Finland , TURKIET, Stockholm och lite annat så jobbigt ju

Ville bara säga det

 

Dagens Hissar:

 

 jag börjar bli bättre

 det är helg snart då blir det Becka och Nea om jag är frisk

 långt blont hår 

piercingar speciellt näsan, tungan, naveln och läppen

 

 Dagens dissar:

 att jag är sjuk

 att det inte är så bra program på tv på dagarna

 att min dator laggar

Av Olivia Jansson - 29 april 2010 11:31

Minns du tiden då man var liten? 

Då skitsnack inte fanns. Kärlek var en puss på kinden. Höjden av smärta var när barbiedockan tappade benet. Värsta gråten var när man ramlade och skrapade knäet. Största rädslan var monstret under sängen.

 

Nu finns nästan bara skitsnack , kärleken förändrats till en stor lek.Smärta är när du skär dej i handleden.Värsta gråten är när killen du älskar mest sårar dig. Största rädslan är att förlora sina bästa vänner och aldrig åter få dem igen.





Av Olivia Jansson - 29 april 2010 11:26

Ja jag mår faktiskt lite bättre men inte helt bra men jag mår dåligt måste ju vara frisk i morgon och på lördag ju så vilar kollat på film och så men får fan inte i min medicin ju jävla medicin hoppas ní har en bra dag


Vad gör ni?

Av Olivia Jansson - 28 april 2010 21:00

ja vaknade i morse mådde skit ju vad är det för fel. Ja sen tv tv tv tråkigt åt frukost men ont i magen också jobbigt värre men ja sen kom pappa med en tidning men ja har legat med täcke och kudde i sofan mysist men ja svettas och fryser och så inte lika mysigt.

 

asså jag vill inte bo i den här skit hålan Finspång finns ju fan inget att göra här så jävla tråkigt och orkar inte gå i skolan vill göra nåt roligt av min tonårstid. Men jag älskar Stockholm, Stockholm in my heart.

 

Men ja jag älskar shopping hahaha fick överskotsenergi av at shoppa i går herre gud jag vart helt galen .

 

Jag älskar dig mamma tack för att du finns du hjälper mig alltid tack

 

Jag älskar dig med pappa du hjälper mig med du är så rolig men ändå seriös.

 

Tack att ni båda finns

 

 

 

  

Fin sovmask

 

 

  Nattduksbord

 

 

 

  

Jag har faktiskt 7 garderober i mitt rum ser inte

alla

 

    Min snygga väska

 

  mitt sminkbord

 

 

  

Sorry för min säng men ja har mina nya inköp

på den nu :)

 

  

Mitt fina nattlinne med en ko

 

 

   

 

Ohh god jag nyss 

Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards