Bivia

Alla inlägg under maj 2010

Av Olivia Jansson - 30 maj 2010 20:29

Jag har badat idag jag har varit med nea oh erika vi va i centrum nice haha sen bada jag för första gången i år skönt skönt sen åt vi glass sen fika vi på tian oh hade fett med mkt skoj:D hahha sen vaxa jag benen hahah sen drog erika hem oh sen fira mamma oh nu smsar jag mer erik oh ja typ så:)

Av Olivia Jansson - 30 maj 2010 07:42

glömde ju fan blogga om igå ju hahah men ja nea oh jag skulle te stan men regna så mkt så blev hyra film oh svulla godis hhahahh sen på kvällen hem då oh datan datan oh så:)

Av Olivia Jansson - 29 maj 2010 19:01

blir lite bilder från i går oh vecka


 

Hahha Erika oh jag vilken blont hår jag har haha


 

Erika, Becka oh Nea


 

erika


 

Hahha jag pink ladie hahah uppmärksamhet hahha

Love pink hahah


  Mina nya underbara klasskompisar ni har väl int eglömt att jag har bytt skola

Erika                             Becka           
                   jag


 


glasögon


 

tröjan


 


Linnen



leggings



   


linne


 


bikini


 


överdel



  


Klänning



Asså mamma har köpt alla kläder till mej men jag hade redan pekat ut om ni undr ahur jag fick nya kläder utan att va i stan:P

Av Olivia Jansson - 28 maj 2010 22:39

Haha skolan va nice faktiskt. Hahah mkt skratt sen cykla vi till marknaden ofc men ja iaf sen kom Nea vi tre gick mötte massor människor haha jag var pinkladie hahah oj ahhah skoj skoj alla glodde och viktor bara ohhh hahah skoj men ja sen cykla vi hem till Erika sen drog becka och jag till bussen och ja fy fan va vi vart rädda vi bara skrek haha pappa var så snäll och kom och hämta mig:) Jag ville att nea skulle sova hos mej men hon kunde inte och orka inte men ja sk asova hos henne vi har as kul två bitchar har vi nästan blivit:o haha men ja nice men ja vi kansk etänkte gifta oss i morn men ja nu smsar jag med erik



Älskar dej Erik<33

ja

Av Olivia Jansson - 27 maj 2010 22:19

tja vi fira släkting oh sen skulle vi hem men vi åkte förbi stan oh vart shopping för typ några tusen bilder nån annan gång;) Ja skolan rolig hahah gav Markus **** hahah fik en kram hahah men ja iaf nu smsar jag med erik som vanligt hahahh<33


Puss oh hej


Asså förlåt för dålig uppdatering men fullt upp jämt men ska bättra mig:)

Av Olivia Jansson - 26 maj 2010 21:53

Ja tja asså ja vilken bäst klass snd att becka ska sluta:(  Men ja roligt i dag med mkt skratt hahha ja efter va med Erika datan oh sen netto oh gå lite oh så sen träning ja hahh sjöng fint japp gympa i  morn:(

Av Olivia Jansson - 25 maj 2010 19:51

Ja skolan på morgonen svenska satt oh skrev. Hahhah sen vare kör hahahh alla va typ med för att slippa lektioner hahah. Ja sen lite annat sen på rasten stack vi till Patte oh hämta pengar sen köpte dom andra glass men Linn oh jag gick till klassen vi hade redan börjat upps hahah. Sen till so passet kom vi tjugo i oh vi började då men alla va där oh vi fick uppskrivning:( Men ja as kul hade vi mkt skratt Asså Linn oh Erika oh Becka så klockrena. Sen på badet så satt jag merre oh medina oh gabbe oh patte oh några på skolan hahh så roliga sen satt vi på toan hahah

Av Olivia Jansson - 24 maj 2010 20:49

mitt liv är ganska normalt bortsett från att jag inte gått i skolan nu men idag så börjar jag igen man brukar säga oh skolan tråkigt men jag säger nice att träffa snälla oh roliga människor

Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards