Bivia

Alla inlägg under juni 2010

Av Olivia Jansson - 30 juni 2010 21:33

ja jag gick upp halv elva och duscha och lite så sen väckte jag nea 12 vi åt frukost och fixa oss sen tv vi åt mat sen åkte vi in till stan Ja vi kollade på premiären av Eclipse den var sjukt bra!!!!!!!!!! asa bra ´va den ja sen hem och ja nu slappar jag bara



I morn ska jag va med Julia har inte varit med henne på typ en månad i och för sig för att jag inte har fått va med henne för våra föräldrar ja vi hade ett litet bråk men nu är vi sams



Älskar dej Julia!!<33

Av Olivia Jansson - 30 juni 2010 21:24

ja på dagen va vi hos Nea hela dagen med hennes kusiner vi badade och hade skoj sen drog vi hem till mig vi spelade sims till typ 1 sen gick vi ner i källaren och spela tv spel sen låg vi i sängen och prata och höll på med i-poden och mobilen till halv 6 hahahah då åkte pappa till jobbet ja lite sent men en

Av Olivia Jansson - 28 juni 2010 23:51

Ja somnade typ 4 i morse hahah och vaknade halv elva frukost sen hoppade jag i poolen med kläder haahh ja irma och elias va där så ja va med dom lite sen sola alla på studsmattan sen mat ja Nea och jag tog typ en promenad typ ja sen typ spela vi kort asså jag va så flum idag wierd hahah men ja sen åkte jag hem och packa lite nya kläder sen åkte nea ochjag och hyrde film nån film med paris hilton ganska bra faktiskt och ja lite godis blev det faktiskt fy hahah ja men nu sitter vi i  neas rum med varsin data men ska ut i köket och hämta nåt att dricka för är törstig menja chattar med folk och så;)<33

Av Olivia Jansson - 27 juni 2010 23:30

Ja nea i dag ja vi har suttit i hennes rum med varsin data och chattat med varandr aoch så har vi badat och lite så

Av Olivia Jansson - 27 juni 2010 15:08

Ja god eftermiddag kanske man säger ja i dag vaknade jag tio jag tog en joggingtur på morgonen i dag har jag bara suttit vid datan jag är lite arg för jag har nått min spärr på mobilen så om ni undrar varför jag inte svarar



Ikväll ska jag sova över med Nea det ska bli kul mkt att prata om har inte sett henne på typ 10 dar så i morn blire nea


Vet ni vad jag ska göra på Tisdag jag ska va med Sebbe Julias kompis så blir att ta bussen dit:) skoj skoj



Ha det gött älskar er!!!!<33


Av Olivia Jansson - 26 juni 2010 23:32

Ja jag ska kolla på premiären med Nea ska bli så kul längtar!!!!


  

  

Av Olivia Jansson - 26 juni 2010 23:04

jag lovar att nåt av det alla ni ger som förslag ska jag börja skriva om vill att min blogg ska bli lite mer intressantare så ge lite mer förslag!!!!

Av Olivia Jansson - 26 juni 2010 17:38

vart hos Nille och solat och så ha spelat fotboll med Linus hah jag äger fan sen kom Pia Ida vilma och sen åkte vi hem sen fik vi höra att Pia testade motorcykeln och volta typ så hon är på Akuten usch stackare!!!!!!


Ja men ja vi handlade jordgubbar och godis så när jagh kom hem blev det glass och jordgubbar mmm sen i kväll ska vi grillar revben nu musik och chattar med Sebbe


Ja Erik och jag   


 


Dagens outfit


Rosa linne cubus


shorts Gina

 


Armband Turkiet



 


Armband H&M


  


vart ingen bra bild men världens snyggaste klocka ur och pen ca 600:- fick den på skolavslutningen av pappa mamma och farmor:)

Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards