Bivia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Olivia Jansson - 31 oktober 2010 15:58

ja vi kom fram typ halv nio typ det va lång kö med det gick fort fullt därinne köpte lite hundgrejer och filmer och data spel och tvspel och smink lösögonfransar och brynfärg och lite parfym och lite hårprodukter. dom har så fula kläder på ullared förra årets mode liksom men ja jag köper bara trosor och linnen man kan ha under jag köpte lite vampyrsmink på butterix till neas och min halloween kväll:-)


         


Nea lite trött efter shoppingen:p


Hahah söta vi är




    Mycket shopping:)

Av Olivia Jansson - 31 oktober 2010 05:29

ja nu sitter jag i bilen med nea på väg till ullared:-) det ska bli fett nice lite billig shopping men ska nog mest köpa hundgrejer. Coolt att jag ska få en hund:-)

hej

Av Olivia Jansson - 30 oktober 2010 06:35

i går va man med bästa nea dårå fett nice men i morse vakna jag tre jag har fan nt kunnat sova men ja har kollat på tv sen dess blir väl duscha snart sen nea

Av Olivia Jansson - 28 oktober 2010 17:31

jag sitter nu på en bänkskiva hos nea vi gör mackor vi har damsugat haha bara för att jag är bäst på att städa jag längtar till helgen för då ska jag till ullared och så ska jag få bild på min valp i dag i stan hitta jag snygga grejer glömde pengarna hemma men det va en pälsväska och en pälsmössa och en skinväska puss hej

Av Olivia Jansson - 28 oktober 2010 17:31

jag sitter nu på en bänkskiva hos nea vi gör mackor vi har damsugat haha bara för att jag är bäst på att städa jag längtar till helgen för då ska jag till ullared och så ska jag få bild på min valp i dag i stan hitta jag snygga grejer glömde pengarna hemma men det va en pälsväska och en pälsmössa och en skinväska puss hej

Av Olivia Jansson - 28 oktober 2010 12:13

har precis varit på grand hotell och fått ansiktsbehandling sitter i omklädningsrummet där sen blire väl äta någon god mat på stan trorjag ja sen ska jag ta spruta hhaha puss:-)

Av Olivia Jansson - 27 oktober 2010 19:29

ja i dag har jag varit i linköping och köpt lite grejer innan hunden kommer. Jag köpte rosa halsband och koppel och rosa bajspåsar ja ska köpa mer grejer men hitta inte så mycket. min lilla hund ska bli bortskämd haha:-P haha ja ikv blire kungarna av tylösand sista programmet:-( det suger men ja ha det gott puss puss

Av Olivia Jansson - 22 oktober 2010 12:11

Ja fan hatar snö inte i gen snön försvann ju för inte så länge se´n i maj hahah hatar snö kallt och jävligt tog en promenad i orse med viggo nice nu kollar på på ts det är bäst hahah men ja ha det gött uss hej



133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel?
Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? venne
Hur många har du varit kär i? venne
Är du kär just nu? - Ne

- Tio frågor om dig själv

Namn? Olivia Jansson
När fyller du år –
24 september
Några piercingar? – näsan och läppen
Vad har du på dig just nu? pyjamas
Vilken årstid är bäst?
sommar !
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - få sova hur länge jag vill
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Venne
Vad är du bra på? - Venne
Vem älskar du mest på denna jorden -  Viggo och nea och julia och erika o linn och alla kompisar
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
- Tillsammans

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?: Viggo,Nea
Vem är den roligaste av dina vänner? Erika,Linn,NEA,JULIA
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla
Vem är mest partyprisse? - venne
Vem är den du helst har filmkväll med? Nea och några mer
Vem av dina vänner är mest "evil"? …..

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? ? Pappa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja
Vem är farligast i din familj? Jag
Vem ser roligast ut i din familj?- jag:p
Vem är coolast? Jag såklart
Har ni något husdjur? Dammråttor men ska köpa en hund
Mest gemensamt med? - Julia
Underhållningen? - Nea
Sover du oftast med? Nea
Roligaste kvällen med familjen? -venne

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Sovit, gått ut med en hund i snön
Vad ska du göra ? kolla film
Har du gjort något dåligt idag?ja.
Vad har du ätit idag ? frukost
Har du duschat idag? ja
Är du trött nu? ja
Vad händer i morgon? venne
Går du i skolan? nja
Har du varit i skolan idag?ne

- ANNAT

Hur mår du just nu? -sämst
Har du piercat dig? - ja
Är du hungrig nu? ne
Vad är klockan nu just nu? 09:22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bdb

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? Nea
Vem sms:a till dig senast? Anton
Vem sms:a du till senast? Ami

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -
två dagar sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? nyss

- ÖVRIGT

Gillar du punk? lite
Har du sminkat dig idag? ja

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?eminem

Vilket är ditt favoritband/artist? venne
Vad gillar du för musik? Blandat

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
yesss
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor ? - jaaa'

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ahh
Använder du wax? NIIX
Använder du ögonskugga? Ja oftast
Använder du kajal? ja
Använder du hårspray? oftast
Använder du volymspray? ne
Använder du mousse? Niiix
Använder du deodorant?Ja
Använder du skinspray? Niix
Använder du parfym? Ahh
Använder du läppglans/läppstift?ne händer kanske nån gång
Använder du brunkräm? ne
Använder du rouge? ah
Uppsatt hår eller hängande? hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? plattar
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej ' 

KÄRLEK
Är du kär just nu?
ne
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? ne
Är du romantisk? venne
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? ne
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande men iblan äre nice att va singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Vem sov du senast bredvid? Julia
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? en
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Nej
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 20
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej !
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ne
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? OLika

Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards