Bivia

Inlägg publicerade under kategorin Turkiet 2010

Av Olivia Jansson - 24 juni 2010 17:15

Sista hotellfrukosten och sista dagen med alla Turkar!!!:(  Sola och bada i poolen det sista. Sen vatten gympa

sen fixa vi oss och åt sista hotellmaten

flyg outfiten tublinne jeansshorts klackskor japp

Hej då alla söta turkar

när jag hade rönkat väskan kom det fram en vakt till mig och frågade hur gammal jag var jag bara 13 år han bara det är intressant bara jag bara hur gammal trodde du att jag var han bara 18 år hahah lite skoj

vakterna flörtade med mig oxå hahah;)

ja macka på flyget sen kom man till stan vi åt på Leons tror jag att det hette sen hem sen bara sova

Av Olivia Jansson - 23 juni 2010 16:30

Jag pappa Roger och Jossan gick till Kumköy bazaren på morgonen vi skulle kolla om det va bra shopping om vi skulle gå dit sista kvällen. Köpte ljusrosa shutters:p vi gick tillbaka men vi kom vilse så blev en promenad på 1,5 timme hahah jag sprang halva vägen till stranden i den där värmen typ 1,5 km men men nice vare. Vågorna var jätte höga 2-3 meter skoj vattnet hade stigit jätte mycket ända upp till solsängarna. Vi åt mat vid stranden. Sista hela soldagen jag bada och sola. Sen fixa man i ordning sig. Vi gick strandpromenaden till bazaren typ sandstorm usch!!! Köpte armband till Nea och ett rasta armband och en leopard plånka. Sen började det spöregna och blixtra det blixtra fan hela tiden tog en taxi till gatan därifrån gick vi till hoteller mamma och b&m shoppade lite till lite fotboll kollade vi på i receptionen sen kom mamma och b&m helt dyngsura hahha.

Sen sova

Morgonpromenaden

I own the world!!

Av Olivia Jansson - 22 juni 2010 16:30

Ja snart går planet hem till Sverige i början ville jag hem men nu vill jag stanna!!!

Ja bad och sol på dagen blivit lite brunare men inte bränt mig lite i ansiktet bara:)

ja sen på kvällen efter middagen gick vi ut på gatan och shoppa b&m:s sko gick sönder medans jag vänta så dansade jag bugg med Roger hahah skoj.

Jag köpte rosa puma skor 50 kronor hahha. En tröja till Nea. Billa Bong shorts Sen gjorde jossan och ja fransk manikyr ;) Vi beställde in en vatten det luktade urin så drack den inte skumt hahah garva garva.

Av Olivia Jansson - 21 juni 2010 16:00

Ja på morgonen tog vi en preomenad strandpromenaden vi såg sköldpaddor dom var asfräna!! Aldrig sett dom i verkligheten:).

Vi bada och sola sen flög roger och pappa fallskärm vi tog massor med bilder jossan och jag satt i båten. Turkarna tog kort på oss och med oss hahah dom är roliga dom.

Vi tog bussen till Side Jossan och jag gjorde så det blev bråk opps:o!!

Jag köpte en LV väska en som jag tjatat om sen en LV väska i badväska oxå:P. Ja han var jätte trevligt han krävde 20TL men han fick 18 och en toblerone bit.

jätte gott. Jag köpte lite tröjor och så. Vi åt jätte god mat där på en fin resturang k Vi tog en taxi hem jossan oc´h jag satt i backluckan det ä r fett skoj:P. Det var fyra killar som åkte förbi som kolla på oss och vi kolla tillbaka dom flörtade och dom gav oss slängpussar och jag gav en tbx hahha

Sen kom vi tbx till hotellet

God natt och puss och kram

Av Olivia Jansson - 20 juni 2010 16:00

Ja sola och ´bada som vanligt men sen så på kvällen gick vi ut på gatan utanför jag köpte faktiskt en LV väska en vit och en rosa puma väska ja orkar inte skriva mer i dag

Av Olivia Jansson - 19 juni 2010 16:00

Ja det var as goda pannkakor till frukosten en plus!!:) På förmiddagen bada vi vid stranden sen körde pappa och jag vattengympa. Sen eftermiddagen vid poolen Sen kolla mamma jossan och brittis på bröllopet boring boring. sen fixa vi oss jag hade en klänning från Gina och ett par klackskor. Vi åt mat på hotellet sen tog vi en buss till stan. kollade på löshår men lika dyrt som i svergie dom testade en på mitt hår kändes inte. Haha en kille som hette oskar bara: Oh du är så sööt och underbar!!! Men sen hade dom en igelkott på en resturang Jim Carrie hette han så sööt!! Men ja i Side va dom tjatiga och jobbigaa!!!!

köpte lite armband och så:)

Ja vi gick till Turkiska Ullared

Av Olivia Jansson - 18 juni 2010 16:00

Det blev ligga på stranden sola och bada havet va skönt ja lite färg fick man väl men bara första dagen så. Maten på hotellet va bättre än förra året men ja det duger väl på kvällen satt vi på hotellet typ så bara.

No shoping today!!!!

Av Olivia Jansson - 17 juni 2010 14:45

Ja dagen har bestått av stressat och packat det sista sen va ja med nea en stund hej då Nea kommer sakna henne som fan.

Sen halv sex åkte vi till Max och käka lite. Sen äntligen mot flygplatsen. Vi checka in bagaget men kändes inte som vi skulle utomlands men det gör det nog när vi är framme:)

Jag köpte lite svenskt godis som jag kan ha hela veckan turkiskt godis är inte det bästa direkt. Ja flygresan gick bra lyssnade på musik och så typ det gick ganska fort

Sen som vanligt när man kliver av planet så får man den där äckliga fucktiga luften på sig vi fick ta en buss till terminalen en kille spydde så vi fick vänta lite. Väskorna kom jätte snabbt så vi satte oss i bussen som gick mot Side.

Vi kom fram till hotellet 3 hahah ja tog ett tag men tillslut fick vi rummet. Hotellrummet var trångt men ja funkar.

Snygging på flygplanet!

På flygplatsen

På bussen till Side

flyplanet

vilken blogg tycker ni är bäst av?