Bivia

Alla inlägg under september 2010

Av Olivia Jansson - 25 september 2010 11:19

ja hej på er, i torsdags sov underbara linnea hos mej sen på fredag fyllde jag ju fjortis då fett nice jag fick 1000 kr , skullcandy hörlurar, presentkort på gina 900, bikbok 400 , kicks ? kr, trosor bh, jätte fin mugg av nea:), kläder, rosa blomma, och litre annat och i dag ska linnea och jag åka till stan och shoppa :D blir kul får se vad man kommer hem med:;)<3




        




Jag i skolan på min fjortisdag!:)

Av Olivia Jansson - 21 september 2010 20:29

va ju ett tag sen jag blogga sorry för det men mått piss nu men ja man fyller ju på fredag!!!:) ja det är nice:) men ja skulle byta piercing men gick int ebra

Av Olivia Jansson - 11 september 2010 09:22

Ja sorry för dålig uppdate men det har inte hänt såmkt i mitt liv just nu så men ja jag får besked om min mobil på måndag<3

Av Olivia Jansson - 8 september 2010 19:14

Ja nu sitter man här nyduschad och lyssnar på lite musik:) ja men i dag har jag vart med Nea

Av Olivia Jansson - 7 september 2010 19:43

Ja i dag skolan som vanligt hahah ja sen skulle vi hem till erika och då hade jag punka nån jävlia fittunge som gjort det så parka den hos farmor ja erika och jag drog ner till på håret jag tog hål där uppe på örat:) sen skulle jag hämta cykewln då hade nån jävla cp unge kapat av nån slang på cykeln eller vad det heter:( damp ja nu sitter jag hemma:)<3

Av Olivia Jansson - 5 september 2010 21:20

Ja shoppade lite i dag då vart en tröja från gina och ett par klacksko nice<3 ja sen bar aslappa i dag kollat film och ja i morn blire skolan då<33

Av Olivia Jansson - 5 september 2010 11:02

Ja i dag blire stan nga pengar men ja ja kanske hittar nåt:)<3

Av Olivia Jansson - 4 september 2010 23:50

gifte mig i dag sen spela jag fotboll med fabbe filip albin linn och erika men bloggar mer i morn

Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards