Bivia

Alla inlägg under juli 2010

Av Olivia Jansson - 31 juli 2010 20:55

Ja i dag tog vi bussen till Gullmarsplan därifrån tog vi tuben till t centralen ja vi gick på stan kopte lite kläder och så vi åt mat kinamat sedrog vi hem och lämna sakerna sen efter en timme typ tog vi tuben till slussen och kolla läget på söder så fin utsikt jag vill så gärna bo i Sthlm!!!!!!! ja men ja sen fika vi lite sen hem igen kolla tv och fixa lite ja herregud ni skulle se min lilla hörna mina kläder ligger överallt men igen mamma eller pappa som klagar. Ja men nu yssnar jag på musik och softar blir väl softa vid tv:n nice


Puss och hej

Av Olivia Jansson - 30 juli 2010 22:46

Ja pappa skjutsade mig till stan darifrån tog jag bussen till Sthlm ja nar jag kom fram stod Tezz och vantade pa mig:)  Ja vi tog tuben sen bussen till hennes lagenhet i arsta ja som ni marker har jag inte dom tre sista bokstaverna for det ar en spansk data ja vi handla lite sen fixa vi mat och koll pa tv ja sen glass ja ar lite trott sat ju pa bussen typ 2 h sa litetrott men ja i mon blire en rundtur i sthlm

Av Olivia Jansson - 30 juli 2010 12:48

Vill att solen ska skina men nej nej det regnar sjukt jobbigt men ja i dag åker jag till Sthlm men tror att det regnar där med:( åker snart men ja puss på er

Av Olivia Jansson - 29 juli 2010 19:01

Ja på morgonen skulle jag skriva ut min biljett men då gick skrivaren sönder såklart så fick åka in till stan leta länge sen sista affären onoff hitta vi en bra jag köpte en mobil samsung bara en skitmobil som jag kan ha så länge men när jag kom hem funkade inte den så klart!!! bajs fick åka till morsan och testa alla telefoner satt där fan 3 timmar men ja jag fick låna en fin mobil av Hova tack så mycket;) Ja men ja nu sitter jag här och tråkar nån sm vill vaP??


Ja i morn åker jag (själv)<33

Av Olivia Jansson - 29 juli 2010 09:58

ja vi kolla på i taket lyser stjärnorna sen typ så  sov vi men ja jag har precis duschat vi sitter och lyssnar på musik:) ja i dag blire väl packa och fixa allt med  resan i morn men nån som vill va eller?????<33


Lycka till idag!!!!!!<33333333333333333333

Av Olivia Jansson - 28 juli 2010 22:35

Ja i dag har jag då vart med Becka först på förmiddagen åkte vi in till stan och lämnade in min mobil sen ja hem och kolla på the hills hela första säsongen  ja sen gick vi lite med viggo och ja han ska sova här i natt:) Ja vi gjorde lite annat








Lider med dig gumman önska jag kunde vara med dig och krama om dig just nu!!!!<333


Av Olivia Jansson - 28 juli 2010 10:04

Ja jag sitter här och är arg för min mobil har pajat. Men ja i dag blir det min becka det ska bli fett kul:) ja vi får se vad vi gör sitter här i mitt rum och kollar ut genom fönstret det ser ut att vara ganska fint väder ändå!:)

Av Olivia Jansson - 28 juli 2010 00:31

Ja, jag gick och mötte Becka ja jag har inte varit med henne på jätte länge det var kul att få prata med henne Ja i våras va vi jätte mycket men sen hände nåt menja nu sk avi va jätte mycket ja kom hem vid elva typ kom på att jag inte hade ätit nåt sen frukosten tog en frukt:P ja nu ligger jag i sängen och chattar och så:)

Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards