Bivia

Alla inlägg under augusti 2010

Av Olivia Jansson - 31 augusti 2010 19:09

Ja sklan haha Marcus och jag satt i klassrummet och tränade på bitch blickar han kallade mig fjortis hahah men det är jag inte ! men iaf sen ramlade jag och låg på golvet och as garva och så puttade jag in adam i väggen:)<3 ja sen Nea vi fixa klart våran grej hahah sen ner till centrum sen hem till mig och nu sitter vi här:)<3

Av Olivia Jansson - 30 augusti 2010 20:56

I dag efter skolan va jag med Erika ja det va nice sen hem och fixa massa sen nu ligger man i soffan och har precis vaxat benen och äter torkade bananr och kollar på tv mysigt men ja i går gjorde jag inget spec typ eller va i stan och  shoppa hhahha men ja måste packa väskan jobbigt värre ja i morn blire nea:)<333

Av Olivia Jansson - 29 augusti 2010 17:41

Ja i dag har jag varit i stan med Erika shoppat för typ 700 eller nåt. ja men ska till mamma nu men har ingen data ikv så bloggar mer i morn kväll

Av Olivia Jansson - 28 augusti 2010 18:08

Ja jag gick upp 10 i morse och fixa lite ja sen kom Tyra hon är typ 3 år ja så jag tog hand om henne lite hon är jätte söt sen åt jag på centrum typ sen typ handla lite mat till kvällen och lite nötter sen hem och ja nu sitter jag här och har tråkigt ja jag skulle vilja v amed nån men ja jag orkar inte men ja blir väl kolla film elr nåt:)



Av Olivia Jansson - 27 augusti 2010 21:32

Ja en vecka i skolan nu och om ni undrar varför jag inte lägger in bilder är det för att jag har en lånetele och har ingen kabel till den men ja i dag i ksolan va det klassfoto så i mose tjugoöver sju drog jag till eriak så hon sminka mig:) lite fjortis vart det haha.  Ja men ja fan va alla skratta när vi tog jag såg fan cp ut hahah ne men ja sen inte eller jo jag har sparkat pata mackan och rasse hahah dom va taskiga haha ne men ja lite skojigt sen efter skolan åkte jag till stan lite snabbtr och köpte ett par nya jeansleggings dom andra gick sönder i går haha och ny foundation och puder:)<3 Ja sen nu köpte jag lite nötter har ju godis förbud nu en månad ja så blev nötter så kolla på the hills och nu kom jag precis upp från källaren där jag har spelat ps2:)<3 puss och hej<33

Av Olivia Jansson - 26 augusti 2010 19:29

Ja  jag hade ställt klockan på tjugo i sju när jag vaknade stängde jag av alarmet och somna om hahah oj som tur va vaknade jag kvart i sju tur där asså haha ja i dag i skolan herre gud jag och Linn bråka hon bröt fan armen av mig haha och jag skrek i hela korridoren hahah vi bråka hahah ja sen bad fett med tråkigt




Sen efter skolan Erika vi gick hem till henne hon fixa mina naglar och mina ögonbryn sen hem till mig vi valde kläder till i morn sen typ tog vi bussen till Netto sen typ hem nu sitter manb härr och tråkar!!:(

Av Olivia Jansson - 25 augusti 2010 20:41

Ja jag va och shoppa lite blev en nattkräm och the hills säsong två har ju fått barnbidraget i dag:)<3 ja men ja nu tänkte jag mysa lite och kolla på The Hills puss och hej alla!!!!!:)<3

Av Olivia Jansson - 25 augusti 2010 20:40

Je efter skolan va man med nea vi gjorde inget spec men ja alltid kul att va med henne puss på det i morn blire bad i skolan usch men ja efter va med erika i morn ja nu är jag hemme precis ätit lite sallad:)<3

Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards