Bivia

Alla inlägg under februari 2010

Av Olivia Jansson - 28 februari 2010 20:40

Ja under lovet har jag ju mest vart hemma och tråkat men mycket bättre än att va i fucking skolan. Mamma ska boka en tid för stick i finggret för att kolla om jag har förstorat sköldkörtel eller vad det nu hette om om jag har det så kan det va därför jaag mår dåligt och är så tjock.


Men ja i dag vaknade jag vid halv nio och åt frukost och tråka och sen mer tråk sen mer tråk sen dror Tezz mer tråk sen fick jag äntligen mitt älskade godis!!!:D Fan det behövde jag men ja sen lite bakning med faster sen äntligen kom pappa!!!!! Vi åkte hem och sen hem duscha och massa hoppas på att jag blir sjuk till i morn då rå.



Men ja hoppas alla andra haft en underbar dag som jag inte haft:):):)

Av Olivia Jansson - 27 februari 2010 21:38

Jahopp Tezz kom och hämtade mig fan vad snö det var på vägen. Snälla kan it den här jävla snön försvinna!!!!!! Men ja sen Motala tråkigt och jag dampar loss för jag har inget jävla godis!!!!!! Jag har seriöst ryck!!!!

men ja nu inget spec tror jag  

Av Olivia Jansson - 26 februari 2010 21:16

Ja det regnar och det är bajs lite blötsnö det ända som är bra med vintern är nog att man kan va inne mycket men i dag var det nea och Alida jag kom till Nea vi spela monopol det var skoj haha kul kul vare. Haha vi va barnvakt åt Marcko så jävla sööt och gullig haha sen till Neas farmor åt god mat och så sen gå hem till Nea ja vet it vad vi ska göra riktigt men jaja men i morn vid tio kommer Kirsti och hämtar mig vill egentligen inte slösa bort min helg men jaja får ju träffa kusinerna


Puss och hej alla söta<33

Av Olivia Jansson - 25 februari 2010 22:53

ja typ vakna duscha åka till e du anna chock eduana ja men ja cp sen hem åkte och käka på O'learys gott men sen köpte lite för presentkortet på sminkshoppen. Sen hem tror jag och tråka fett mkt. Sen åka till stan och bio farsan var väl typ bra jag köpte en huvtröja som var snygg på Gina Tricot.






Puss&KramOlivia




Av Olivia Jansson - 24 februari 2010 22:43

Jag vaknade typ 8 elr nåt kanske men ja typ ringde till Julia sen typ datan och film och sen fixa mig jag klippte mig själv i håret så nu har jag spikrak lugg och sen film sen gick jag ner och mötte Jidde typ halv fyra. Vi gjorde inget. Sen åkte mamma vi gick ut gjorde lite dumheter   haha sen typ köpte vi lite naturgodis och chips sen blev det lite mat det lukta mat os i hela köket tack för det xd men sen typ lite cider och lite så sen typ film och så




  





  

Av Olivia Jansson - 23 februari 2010 20:47

Ja Nea i dag lite film kollade vi på sen hon hem och sen jag tråkigt tråkigt gråtigt gråtigt!!!!!

Av Olivia Jansson - 22 februari 2010 22:21

Ja snabbt nu då för kollar på en bra film på tv. Men ja vaknade åt frukost datan och sen typ inget och sen i nget och sen köpa lite smink ochså sen hem och kolla film och datan sen hem duscha och nu film

Av Olivia Jansson - 21 februari 2010 18:10

Ja it så mkt typ till frukost chips och damp sen fixa jag mej medans Nea och Becka åt frukost. Sen fixa jag dom. Sen typ it så mkt sen åt vi gårdagens mat förutom köttet. Sen typ it så mkt sen Alida Emma och viktor i backen sen hem<3 sitta vid datan kolla film och sen tråka och tänka och smsa

Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards