Bivia

Alla inlägg under mars 2010

Av Olivia Jansson - 31 mars 2010 21:12

Tja ja efter skolan så prata med Nea i telen sen cyklade jag till Nea vi spelade kort åt mat flumma som fan jag råkade peta i hennes öga upps hade lapp för ögat oj men sen åt vi och så sen sims 2 och sen vid typ nio kom mamma och hämta mig haha sen typ Andra Avenyn fort som fan haha men nu it så mkt.

 

  

 När jag hade petat Nea i ögat

 

   

Snygga Nea med min väska 

 

 

 Spela kort

 

    

 Översvämmning eller vad?

 

 

  

 Dagiset

 

  

 Soft

 

  

Mellanmål 

 

  

påskbordet i skolan mkt tycker jag 

 



Av Olivia Jansson - 31 mars 2010 15:34



Dagens låt









Av Olivia Jansson - 31 mars 2010 15:26

Pusiar på min underbara Bästa Vän Linnea

Hon finns allt där för mig min lilla älskling

Hon är underbar och kan man tänkas att

jag ska va med henne idag.

Puss




   

Av Olivia Jansson - 30 mars 2010 21:15

Ja var skittrött i morse men ja gick upp till slut lite sent sju jag hinner knappast inte hahah men men jag skulle va ros ai dag så pinkladie hahah men ja skolan boring boring på hålen hipp hipp hora den är tråkig.  Efter Nea gick till B-hallen först köpte powerrade gott Nea skjutsade mig till Pappa vi  kollade på gamla video och bilder haha söta och roligt haha. Sen cyklade vi till B-hallen köpte en powerrade och tuggomi. SSen cyklae jag hem till mamma och jag satt på ballkongen och softade liet soft:P Men ja sen åt jag lite skink och ost paj gott vare nu tv och datan oj fan matteprov i morn glömt att plugga a skit the same

 

Vet ni förut hade jag nästan VG i alla ämnen nu gick jag G på No provet och Engelska gramatik IG + ELLER G-

 

Oj men ja lite kul vill inte va perfect men frånvaro 68% typ

 

God natt sen<333

 

  

 

 

  

 

   

 

  

 

 

 

 

Av Olivia Jansson - 29 mars 2010 20:26

Tja ja var ju och tränade eller Affropowerdance sen duschade jag dårå sen hem åt lite och ja nu sitter jag i mitt  rum men jag dampar lite för 3:an har försvunnit på min tv så jävla irriterande så kunde inte se Top Model irriterande men men sen blire Holly Wood fruar.


 

Tränings outfit


  


Frukost:)



  



kvällsmat

Tja

Av Olivia Jansson - 28 mars 2010 22:42

sitter och kollar på Johan Falk:D sorligt

Av Olivia Jansson - 28 mars 2010 20:04

Ja idag har jag verkligen inte gjort något förklaring haha sovit datan film tv ätit hahah


God kvällsmat


  Lite av mitt gröna rum:)

   

 

Plus min säng

   





   

Mat


Hej då ses i morn


Av Olivia Jansson - 28 mars 2010 11:51

God morgon alla ja vaknade halv tio fixade mig och nu sitter jag här och tråkar vet inte vad jag ska göra i dag nån som vill va i dag.



  


     


      


    


Dagens outfit





Omröstning

vilken blogg tycker ni är bäst av?
 Fokis
 Kissies
 Dessie
 Kenza
 Blondin Bella
 Petra

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kontakta mig

Kontakta mig
TiiepBivve@live.se

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards